vrijdag 14 november 2008

Eindelijk foto's geplaatst

Dit zijn 2 kaarten die ik gemaakt heb met de Giant Flower mallen. Gekocht bij Joan Gevaert stamp en scrapbookstore in Ede.
En dan hier eindelijk de foto's van mijn kistje met Jenni Bowlin papier. Endelijk gebruik gemaakt van die mooie spulletjes. Vind het vaak zonde om het papier wat ik gekocht heb te gebruiken.
Maar eigenlijk vind ik dat eindelijk raar van mezelf omdat ik het toch koop om te gebruiken en omdat ik het mooi vind en er zelf ook mooie dingen van kan maken. ( Moet mezelf af en toe een komplimentje geven.

Ook zou ik het leuk vinden als jullie allemaal een keer commentaar geven diegene die hier kijken al is het maar voor een keer.Groetjes en geniet van het mooie scrapweer. XOXO Gerjon


3 opmerkingen:

Jo zei

love it!!!!

thanks for a nice morning on wednesday...it was so so nice to see you again....lets scrap soon!!
xx

Lia zei

Hey Gerjon,

Super he die mallen!?!? Ennuh, dat doosje heb ik underconstruction gezien, hij is erg mooi geworden!!!

Groetjes, Lia

Ria zei

Hey Gerjon! Wat heb je onwijs leuke dingen geplaatst! Vooral je doosje vind ik geweldig!