donderdag 4 december 2008

Een blogaward



Ik heb een blogaward gekregen van Ria.
Ria hartelijk bedankt daarvoor. Alleen nu moet ik hem doorgeven aan 8 andere bloggers.Deze award staat voor en nu ga ik over in het engels.
This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space, time and relationships. These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prizes or self-aggrandizement . Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers. Deliver this award to 8 bloggers who may then pass it on.(Dit stukje heb ik van Ria's blog overgenomen).
Diegene die ik nomineer zijn: Jo-Anne
Lia
Maria
Nancy
Wilma
Michelle
Hanneke
Ria
Ja Ria je krijgt hem ook terug omdat ik vind dat jij het verdiend. Ik heb deze mensen gekozen omdat ze veel delen met iedereen die hun blog leest en je er ook vragen kan stellen en ook antwoord krijgt.Dit was het voor nu. Ga nog proberen foto's te plaatsen voor vandaag.

2 opmerkingen:

Ria zei

Oh das lief gerjon!! dank je wel!!!

Lia zei

Sorry dat ik dit zoooo laat zie!!
Wat lief Gerjon, dankjewel!
En nu ga ik nadenken aan wie ik em ga geven ;-)