zondag 22 februari 2009

Eindelijk weer een berichtje


Hier de layout die ik in had geleverd voor de Valentijn wedstrijd van het Joan Gevaert scrapbooking & rubber stamp art forum.Helaas niet gewonnen maar iedereen buiten de winnaars kregen toch een leuk kadootje.Bedankt Joan.
Ook ben ik beretrots op mijn oudste dochter van 9 die mee mag doen met het NK Speedo (zwemmen) op 7 maart in Nieuwegein.Ze zijn namelijk 1ste van Gelderland geworden met DWK (De Waterkip).
En helaas gaat het met onze hond Bodie niet zo goed ze is wel 11, maar toch hoop je dat ze 100 word.Ze staat ook op de bovenstaande layout.
Groetjes Gerjon

3 opmerkingen:

Lia zei

Op naar de 2e wedstrijd Gerjon!
Ennuh, terecht dat je zo trots bent. Je hebt twee leuke meiden en dan gaat de oudste ook nog eens het NK zwemmen, toppie hoor!!!!!!!!

Maria zei

Wat een gave layout, Gerjon en de foto vind ik helemaal geweldig. Gefeliciteerd met de prestaties van je dochter.

Ria zei

Hey Gerjon! Ik vind je layout van Bodie zo lief....echt! Dat je niet gewonnen hebt..nah. Maar toch leuk dat je alsnog een prijsje kreeg. Je weet maar nooit...
En ik had het elders al gezegd, maar terecht dat je trots bent op je meiden..ik vind het ook een prestatie hoor!