zaterdag 6 juni 2009

Boekje af Scrapdelight weekend oktober 2008

Ja ik weet het beetje laat maar soms moet je geduld hebben met bepaalde dingen. En ik ben blij dat het nog niet af was omdat nu de foto's van mijn maatje erin zitten.En de bovenste foto van de voorkant is tevens ook de laatste van Bodie die we gemaakt hebben.











Laat even weten wat jullie ervan vinden.En ik ga nu proberen om in ieder geval een keer in de week een berichtje achter te laten.Behalve als ik niks zinnigs te melden heb natuurlijk.
Groetjes en een fijne dag Gerjon.



7 opmerkingen:

Elvy zei

Wat een mooi boekje is het geworden zo! Wat een lieve ogen had Bodie zeg.
Heb je de foto's van Bodie op cardstock geprint? Leuk effect.
Ik vind je tags errug mooi!

Anoniem zei

Wouw een super mooi boekje. Ik heb geen blogspot maar ik zit ergens anders met mijn blog daarom doe ik anoniem

gr hetty

jannie zei

Leuk boekje heb je gemaakt en ik vind het er heel leuk uitzien dat je de foto's op card stock hebt geprint.

Maria zei

He he, eindelijk weer wat op je blog ;-) Leuke werkstukjes heb je weer gemaakt.

Lean zei

Heel mooi boekje heb je gemaakt.Dat is een heel dierbaar aandenken van je trouwe vriend.
gr,Lean

Ria zei

hij is echt lief geworden Ger!!

petronella zei

Wat een mooi boekje is het geworden. En zo bijzonder om te bewaren en steeds in terug te bladeren!