maandag 22 juni 2009

Kaartje voor bruidsbeurs en prijs

Deze prijs heb ik gewonnen bij Joan Gevaert tijdens de zomermarkt met de lootjes.
Het is een Ka-Jinker. Heb er zelf nog wat gems bijgekocht en chipbaord cijfers en stempels van Inkadinkado.Zo gaaf die lantaarns. En deze kaart heb ik gemaakt voor een vriendin, die organiseert met nog een aantal andere ondernemers een bruidsbeurs aanstaande donderdag de 25 ste juni hier in Barneveld.Om ze veel sukses te wensen en dat er maar veel animo voor is.


3 opmerkingen:

Ria zei

zoooooooooooo gave prijs Ger!!! Moet je me toch eens laten zien hoe dat ding werkt :D

Maria zei

Leuke dingetjes heb je gewonnen. Ik weet ook niet hoe zo ding werkt.
Leuk kaartje heb je gemaakt.
Groetjes, Maria

Yvette zei

ooow jij hebt wel gewonnen! Ik niet:S hahaha. was toch grapig dat we elkaar daar tegen kwamen, haha.
Groetjes!