woensdag 10 juni 2009

Wat er vandaag weer gebeurd is.

Vanmorgen komt Nick langs onze auto gefietst, op weg naar zijn werk.
Kentekenplaat van de auto weg.
Dus hij belt mij op, om te vragen of ik wil kijken of die van de voorkant ook weg is en ja hoor die is er ook af.
Gelijk gemeld en aangifte gedaan bij de politie.
Toen hoorde ik vanmorgen al dat er een ramkraak is geweest bij de Intertoys.
Vanavond belde de politie op, dat ze onze kentekenplaten hadden. En je raad het al die zaten dus op die auto waarmee de ramkraak is gepleegd.
Helaas hadden we al nieuwe paten laten maken omdat je echt niet met de auto mag rijden zonder. En de oude platen mogen we niet meer gebruiken, die gaan dus als souvenir de schuur in.
In die van de voorkant zitten deuken en zijn de hoeken gebogen omdat ze daarmee tegen een hek, prullenbak en bankje zijn gebotst toen ze achterna gezeten werden door de politie.
En onze nieuwe platen krijgen ze er niet zo makkleijk meer af, die zitten nu vast met groene Locktide en schroeven.
Dus als je auto aan de weg staat bevestig je platen maar goed, want met zo'n klickssysteem zijn ze heel makkelijk te verwijderen.
Ben wel blij dat ze niemand persoonlijk ermee hebben geraakt en er alleen materiele schade is.

2 opmerkingen:

Ria zei

echt schokkend! Hoe bedenkt iemand nou zoiets? de volgende keer moet Nick die gasten maar vastzetten met locktide ;) Maar je hebt er wel een boel rompslomp van...

petronella zei

Jeetje Gerjon, wat een ellende. Je ziet het ik heb je blog gevonden en je zal me dus wel meer hier zien. Je blog ziet er mooi uit met die bloemen. Mijn smaak ook. Tot snel hoop ik