maandag 14 september 2009

Stofcreaties

Hier mijn stofcreaties van de afgelopen week.De patroontjes komen uit het Tilda winterboek.Bij het onderstaande vogeltje heb ik wel vleugeltjes toegevoegd.

En bij de appeltjes blaadjes.
Dit is alles wat ik samen met mijn moeder gemaakt heb.De rode dingetjes heb ik allemaal gemaakt en mijn moeder is met de harten bezig geweest.
Hoop dat jullie ze net zo leuk vinden als ik want ik ga er nog meer van maken.
Denk dat ik vanalles uit ga knippen en door ga stikken en dan de naamachine opruim en als ik dan zin en tijd heb het met de hand af ga maken.
Ik wou dat mijn schuurtje af was dan kan ik het gewoon laten staan.Helaas moeten we ook aan die tefel eten waar ik nu bezig ben.
En ik heb de blogcandy op Ria haar blog gwonnen.Als ik hem binnen heb plaats ik ook een foto en ik heb Ria belooft om een foto te maken als ik er iets mee gemaakt heb, dus verplicht scrappen.
Groetjes en veel kijkplezier en jullie berichtjes vind ik heel leuk om te lezen.
Bedankt voor diegene die wel altijd berichtjes achterlaten.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

Anoniem zei

heey Gerjon!
Ze zijn super leuk geworden :D lekker vrolijk!

liefs Mijntje

Wendy Schoonhoven zei

O wat ontzettend leuk zijn ze zeg. Die vleugel op het vogeltje maakt het idd af en die appeltjes zijn superleuk. Veel succes met het naaien verder en met scrappen uiteraard. Groetjes, Wendy.

Hetty zei

Zo dat ziet er leuk uit zal best een hel werk zijn geweest, succes met afmaken

Maria zei

Dat ziet er gaaf uit!! Vooral de appeltjes vind ik geweldig!!

Ria zei

oooh gerjon, die appeltjes!! En je vlop ligt klaar hoor die gaat morgen de bus in :D

Lia zei

Ik heb ze ook live gezien en dat boek van Tilda.....wow...
Je stofcreaties zijn super Gerjon!!!!