maandag 1 februari 2010

Een heel poosje niks

Hallo bloglezers.
Heb al een hele poos niks van me laten zien of horen, maar dat komt ook omdat ik
naar een operatie heb toe moeten groeien.En dat deze herniaoperatie nu alweer 4 weken geleden is.
Ik weet nog niet helemaal wat ik met mijn blog ga doen, omdat ik hier ook niet zo trouw ben en omdat ik weet hoe het voelt om op een blog te kijken en er is al een poos niks aan gedaan.
ga nu eerst goed revalideren en tijd in mijn gezondheid steken.
En misschien ook wel wat scrappen of prutsen.
En misschien zien jullie me hier over een poosje weer met nieuwe dingen.
groetjes

6 opmerkingen:

Ria zei

tot mijn grote schaamte moet ik bekennen niets van me te hebben laten horen Gerjon...het spijt mij bijzonder! Ik heb wel geregeld aan je gedacht, maar helaas heb ik thuis ook wat problemen die me teveel in beslag nemen.
Ik hoop echter dat de operatie goed is verlopen en dat je snel op de been bent! Sterkte!!!!

Hetty zei

Hallo Gerjon
Ik kan me voortstellen dat je geen zin had om te bloggen want een hernia operatie is ook niet niks. Ik hoop dat alles nu weer wat beter gaat en wil je nog heel veel sterkte wensen met het revalideren en misschien zien we je toch weer terug op je blog

gr hetty

Maria zei

Beterschap meid! Ik hoop dat je gauw weer de oude bent, want ik hoop weer wat mooie werkjes van op je blog te zien!!
Groetjes, Maria

gea zei

gezondheid gaat voorop he...sterkte met herstellen

Lia zei

Hey Gerjon,
Gelukkig kunnen we je aardig volgen op het forum!
Sterkte meis en wie weet kunnen we je werkstukken snel weer op je blog bekijken!

Groetjes, Lia

gea zei

ik ben toch zooooo benieuwd naar je volgende berichtje..ik kon gewoon niet wachten, dus ik dacht , ik schrijf maar vast een motiverend stukje ;)