maandag 31 december 2012

De laatste 2 objectjes van het oude jaar.

Hier nog meegedaan  met dag 2 en dag 4 van de countdown bij de Craftorij en die wil ik nog even showen voor het nieuwe jaar.De lucifersdoos was een uitdaging van Wini.

En de kaart was de uitdaging van Joan op dag 2 werken met embossingpoeder en distress stains en een grote bloemenstempel.
En de verrassing van vandaag voor mij is dat ik een hele mooie prijs heb gewonnen.Iedere keer als je meedeed werd er ook een lootje in een pot gedaan en vandaag werden de prijzen getrokken. En heb de hoofdprijs een workshop en mag nog kiezen ook van Marleen of van Joan bij de Craftorij.Maar daar ga ik nog even over nadenken.dank je Lia en crew voor deze leuke en inspirerende countdown.
Iedereen nogmaals een gelukkig nieuwjaar en kijk uit met vuurwerk.Groetjes Gerjon

3 opmerkingen:

Hilde Van Looy zei

Heel leuk Gerjon. Ik zag het al op het SA forum en kon daar reageren met leuke animated gifs, maar hier doe ik het dan met woorden.
Het doosje vind ik een subliem idee, ga ik ook doen.
De typische Hollandse tulp doet me gelijk naar de lente verlangen. Ik geniet van elk moment als ik je kaartje zie.
Liefs,
Hilde

gea zei

heel erg mooi !! mooie kaart geworden met die tulp en wat superleuk dat je die prijs hebt gewonnen, ben benieuwd naar het resultaat van de workshopdag !!

Maria zei

Wat een schattig doosje en een super mooie kaart. Ben benieuwd naar het eerste project van het nieuwe jaar :)

Maria