maandag 17 november 2014

Op het Cards en Scrap Challenge blog staat weer een nieuwe uitdaging,je kan hier ook aan mee doen. Hier is dan mijn uitwerking van de 17de Scrapuitdaging van het Cards en Scrap challenge blog. Gebruik spelelementen in je uitwerking.
Heb een grote letterbak van de winkel met de A ontdaan van touwtjes en wasknijpers en hem op zijn kant gezet.
Het papier wat ik heb gebruikt heb ik gekregen van een scrapvriendin, weet helaas het merk niet. Heb de randjes geruwd met de distresser van Heidi Swap en de inkt van Stampin Up gebruikt. Ook heb ik houten embellishmens gebruikt van verschillende merken en metalen paperclips van IKEA. Ook heb ik bij iedereen een bedeltje erbij gehangen. Bij Inez een flesje met een hoek melktandje.
De mooie foto's zijn gemaakt door Stephanie Huppelschoten in het Paradijs in Barneveld.



De sponsor van deze challenge is hobbyresort.

http://www.hobbyresort.nl/

6 opmerkingen:

Ans zei

Leuk zo in de letterbak!

Liefs ans

Thamar, zei

Hoi hoi
Ik had het al tegen je gezegd dat ik dit top vind maar nu nog even zo . Top top top.
Fijne dag
Thamar

Els zei

Erg mooie letterbak heb je gemaakt en wat schattig dat flesje met hoektandje bij Inez.
Groetjes, Els

Petra zei

Wat een superleuke letterbak met al die foto's er in.

Je@net zei

Wat leuk gedaan zo met de scrabbleletters, Gerjon. Hartstikke mooie letterbak geworden zo!

Bernadet zei

Die is leuk zeg