donderdag 15 januari 2015

Superuitdaging C&S 18

Hier mijn bijdrage voor deze superuitdaging en die staan in de Cards &Scrap nr 18 met een fotootje van mijn hoofd.Ben helemaal blij.


De uitdaging is om zelf je dessinpapier te maken met stempels,stencils, embossen of andere materialen.




Heb zelf het witte papier op maat gesneden en met een stencil en inkt gesponst, Heb 12 verschillende kleuren inkt van Stampin Up gebruikt. Met dezelfde kleur heb ik er een stempel opgezet.Ik heb verschillende stempels gebruikt die passen bij de verschillende maanden  en jaargetijden. De maanden en namenlijstjes heb ik gestempeld met Stazon Timber Brown. De jute vormen aan de slinger zijn uitgestanst met een stans van Stampin Up en heb de randen bewerkt met gesso. De papieren vlaggen heb ik op dezelfde manier bewerkt als de kalender.


Voor een duidelijke uitleg van de Superchallenge kijk even op het Cards & scrap  challengeblog.
Hoop dat jullie mee gaan doen,in ieder geval veel plezier met bekijken van de uitwerkingen van de andere designers. Groetjes.

3 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een gave kalender, Gerjon, en ook de vlaggetjes lijn is helemaal leuk!

Thamar, zei

hoi hoi

dat heb je weer mooi gemaakt.
toppertje.

Ans zei

Super leuke creaties!!!

Liefs Ans