zaterdag 6 februari 2016

Mijn eerste bijdrage voor het Cards & Scrap inspiratie blog

Hier mijn inspiratie voor vandaag. Ben toch ook maar verder gegaan op het thema van de challenge, watercoloring. En mijn favoriete scrapformaat ook maar weer eens gemaakt 8 bij 8 inch. Een vel aquarel papier op maat gesneden en natgemaakt. Er met ecoline overheen met een penseel. Wel rustig aan zodat de kleuren niet te erg gaan doorlopen, maar mooi vloeien. De bloemen ook uitgestanst uit aquarel papier en met ecoline geverfd. Bordertje uitgeponst. Doily achter de foto en met een zwarte pen randjes getekend. De woordbubble uit een tag geknipt. Viltthickers erbij als titel. Hoop dat jullie hier een beetje vrolijk van worden. Ik in ieder geval. Groetjes.


4 opmerkingen:

Johanna zei

Vrolijk, kleurrijk en wat een leuk formaat!!!

Jolanda Cuper zei

Prachtig hoor en een super foto ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Thamar, zei

Ja wat een heerlijke felle vrolijke kleuren heb je gebruikt. Hier wordt je toch helemaal vrolijk van.
Fijne zondag

Minke Brattinga zei

Leuke, fleurige, vrolijke Layout Gerjon! Al lijk ik er toch niet echt op!