woensdag 30 maart 2016

Mooie ogen

Hier weer een blogberichtje van mij, had al een poosje deze foto's liggen van de giraffen, van de dierentuin in Emmen. Daar ben ik met Gea geweest als kado voor mijn verjaardag. Wilde daar graag nog eens naartoe voordat ze verhuist waren. heb daar in mijn jonge jaren haha daar nog vier weken stage gelopen bij de nachtdieren, reptielen, krokodillen en amfibien.
 Had de layout al klaar, maar miste nog steeds wat. Heb de layout een dag in de keuken gezet zodat ik hem steeds zou zien. heb daarna de roze labels en lintjes en touwtjes toegevoegd en nu is hij af, vind ik. jammer dat ik daar geen foto van heb gemaakt, dan hadden jullie kunnen zien wat een groot effect een paar stukjes papier en lintjes kunnen hebben.
 Vind giraffen zulke mooie ogen hebben, je verdrinkt er bijna in.


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten. groetjes en een fijne dag, Gerjon.

5 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is super Gerjon. Leuk gedaan zo met die ogen en de Giraf te fotograferen waarbij die alle kanten opkijkt. ;)

Maaike Preusterink zei

Het is weer erg mooi geworden Gerjon en ja, die ogen van die prachtige beesten... Ik ben wel eens jaloers op die wimpers ;)

Minke Brattinga zei

Leuke layout Gerjon! Prachtig die foto's!
Groetjes Minke.

Thamar, zei

Erg leuke lo Gerjon. Leuk met die ovale foto's .
Fijn weekend
En nogmaals bedankt

Thamar, zei

Erg leuke lo Gerjon. Leuk met die ovale foto's .
Fijn weekend
En nogmaals bedankt