donderdag 21 april 2016

Stamp with US on Thursday

Het is weer zover Stamp with Us on thursday. De uitdaging die Minke en ik doen.
Dit keer was het mijn kleurkeuze. En omdat het volgende week Koningsdag is vond ik dit wel leuk.
Dus hier het kleurenpalet.


Heb een kaartje gemaakt van 10 bij 15 cm van Pacific point cardstock.
De ballonen gestempeld met de Balloon celebrations. En uitgeponst met de Balloon Bouquet punch.
En de vellum wolkjes met de tree builder punch.En daarop heb ik candy dots geplakt.
De kaart heb ik gecased van Becky Roberts een Amerikaanse Stampin Up demonstratrice. Kwam het kaartje tegen op Pinterest.

Hier is de sneak van Minke, als je haar kaartje wil zien kijk dan op haar blog                   
Veel kijkplezier en groetjes, vind het leuk als jullie een berichtje plaatsen.


5 opmerkingen:

Sofie Van Loo zei

Hey hey, da's een kei leuk kaartje, die ga ik even maken :-)

creahetty zei

Die vellum wolken er voor !!! Mooi hoor

Jolanda Cuper zei

Mooi hoor ziet er heel vrolijk uit.

Minke Brattinga zei

Ook zo'n leuke, vrolijke, feestelijke kaart! Wat zijn we weer eensgezind!

Thamar, zei

sorry hoor even niet geblogd ivm de vakantie maar dat weet je wel. De kaart is wel van toepassing deze week je verjaardag 44 jaar echt je blijft wel lekker jong. hahahah. wat een bak was dat.
Ik zie je zowiezo vrijdag gaan we weer lekker kliederen
fijn moederdagweekend