donderdag 19 mei 2016

Stamp with US on Thursday

Daar zijn we weer en nu dit keer echt samen bij mij thuis in Barneveld. Zo leuk om onze werkstukken eens naast elkaar te zien in het echt. Dit keer was de uitdaging om een pocketletter te maken met bloemen. Deze keer zijn de kleuren door Minke gekozen.En ze had ook een thema, Vintage flowers. Dit hieronder is mijn uitwerking. Ik heb de volgende stempelsets gebruikt: Timeless textures, Grateful Bunch met bijpassende pons en de Gorgeus Grunge stempelset.
De quote heb ik gestempeld met Versamark en met gouden emossingpoeder geembossed. de hartjes van de bloemen heb ik gevuld met een gouden parelpen. 





Hier zijn ze dam samen zo leuk om te zien dat we dezelfde kleuren hebben gebruikt en dat ze toch zo anders zijn.



Dit is het sneakje van Minke, voor als jullie hem groot willen zien en alle details, ga dan even Hier naar Minke's blog




Zou het leuk vinden om een berichtje van jullie te lezen. Groetjes Gerjon.

1 opmerking:

Minke Brattinga zei

Zo leuk om te ziet als ze zo naast elkaar liggen, dat ze inderdaad wel op elkaar lijken en toch ook weer anders zijn! Het heeft toch wel wat, onze kleuren challenge! Ik heb nu al weer zin in onze volgende challenge!
Groetjes Minke.