maandag 15 augustus 2016

Mijn inspiratie blog voor vandaag


Hier mijn blog wat op het Cards&Scrap inspiratieblog staat

Goedemorgen, hier weer een nieuw inspiratieblog van mij, weet niet helemaal hoe we met het idee kwamen. Maar heb mijn oudste dochter gevraagd om uit mijn hobbyhok spullen bijelkaar te zoeken voor een scrapkit en dit was het resultaat. Heb niet alles gebruikt hoor. En van de enamel dots kreeg ik duidelijk de opdracht om alleen de gele te gebruiken.


En dit is de layout die ik ermee heb gemaakt. heb zelf alleen nog de wooden veneer Enjoy erbij gebruikt en wat kraft papier.



Op mijn Blog meer te zien wat ik maak.Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groetjes en een fijne dag. Gerjon. En vind het leuk als jullie een berichtje achter laten.


1 opmerking:

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is mooi geworden Gerjon. Een leuk idee om je dochter spullen voor je uit te laten zoeken. :)