donderdag 20 oktober 2016

Stamp with US on thursday


Hier weer onze kleuren uitdaging. We zijn uitgegaan van dit kleurenschema uitgekozen door Aly Smedes, die dit keer ook meedoet. het wordt steeds gezelliger hier. We zijn nu al met 4 dames.




En dit is wat ik ervan heb gemaakt. heb ook wat retired stempels en stans voor de Bigshot gebruikt.
Heb er een  herfstslinger van gemaakt. Dit is mijn materialenlijst, zal beginnen met de inktleuren: Crushed Curry, Pumpkin Pie, Real Red, Cherry Cobler, Cajun Craze, Wild Wasabi, Crumb Cake en Early Espresso. Verder heb ik Cardstock gebruikt in de kleuren Whisper White, Very Vanilla en Crumb Cake. De stemeplsets die ik gebruikt heb zijn: Hardwood, de blaadjes van Perpetual Birthday Calendar, Vintage Leaves  en de stanzen en de retired set Larger Than Life alphabet. En de retired stans Party Pennats Bigz die. En heb ook wat Jute op papier gebruikt om blaadjes uit te stanzen. En als laatste touw en kleine wasknijpertjes.




Hier iets dichterbij.


En hier is de sneak van Minke Brattinga, als je benieuwd bent naar haar hele werkstuk klik je even Hier


En dit is de sneak van Tineke Visser en haar uitwerking is Hier te vinden.


En de laatste sneak is van Aly Smedes en haar uitwerking is Hier te vinden.


Het leuke is wij zien ook vaak pas als we ons bericht plaatsen wat de ander ervan gemaakt heeft. Dit houdt het voor ons ook spannend. En als jullie als workshop graag deze slinger willen maken, hoor ik het ook graag. 


Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en een berichtje vind ik altijd leuk. groetjes en een hele fijne dag.

2 opmerkingen:

Tineke Visser zei

Superleuk die slinger Gerjon. Misschien ga ik dit ideetje wel gebruiken voor de PaperPassion. grz. Tineke.

Minke Brattinga zei

Wat is ie gaaf geworden, je slinger! Deze ga ik zeker ook een keer maken! Bedankt voor je inspiratie Gerjon!!!