donderdag 19 januari 2017

Een mini flap boekje van een 3D stansblok om kaarten te maken.


Hier het blog wat ik heb geplaatst op het  Cards & Scrap Inspiratieblog Wilde jullie even laten zien dat je ook iets heel anders kan doen met een 3D stansblok om 12 kaarten te maken. Deze kun je op veel plekken kopen bij verschillende winkels
Heb er een leuk flipboekje van gemaakt. de tutorial heb ik op Pinterest gevonden bij een Duitse dame (Ulla Lang). Heb er een beetje mijn eigen draai aangegeven. Met het papier en de restjes die ik had. het boekje heeft een maat van 12,5 bij 13 cm.












Het boekje is voor een snailmail Swap. Dus er worden nog wat goodies bijgestopt en dan kan ik hem zaterdag weggeven. Als ze wil kan ze er ook alles uithalen en er mooie foto's inplakken. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. En ook of jullie zelf ook spullen gebruiken die eigenlijk ergens anders voor bedoeld zijn.

Benieuwd wat jullie ervan vinden. Zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten.
groetjes en een fijne dag. Gerjon

4 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Wat is hij gaaf geworden Gerjon. ��

Jolanda Cuper zei

WoW gaaf die wil ik ook wel een keer maken.

Papierkram zei

Ein sehr schönes kleines Album. gefällt mir sehr gut.
LG Beate

Thamar, zei

wat een gaaf albumpje heb je weer gemaakt gerjon